vrijdag 2 maart 2012

Beach rose shawl


Beach rose shawl:
De eerste boord is eindelijk af.
Nogal een breedte en dat moet nog doorgeknipt worden.
Hier mijn "KNIP"-bies. Daar worden 4 stiksels op gegeven en dan doorgeknipt.
Allemaal goed en wel, maar als ik wilde naaien op de knipbies zag ik op de duur helemaal het midden niet meer. Dus in het vervolg zal ik eerst een draad trekken in het midden.
De bies is doorgeknipt en spijtig Wolnuts het is gelukt, want ik had gezegd als ik het niet durfde ik aan jou deur zou staan. 
Weet je dat ik het nu spijtig vind dat hij doorgeknipt is. Het geeft mij nu een ander gevoel , een vorm die ineens verandert is.

Het volgende is de steken van de zijranden op een naald krijgen en weer verder breien.
tot morgen,

3 opmerkingen:

  1. Zalig! Kuikentjes!
    Succes met ze binnen te houden :P

    groetjes
    van Ierland

    ps: laptop is nog niet terug

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooooo fluffy! :D :D :D
    Wist je trouwens dat het naar 't schijnt een nieuwe trend is om kippen in huis te houden ???
    J. van op 't werk vertelde dat.

    En die shawl ziet er goed uit!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De sjaal wordt echt prachtig met mooie kleuren en je bent al zo ver. Nog bedankt voor je antwoord, ik heb mijn sjaal uitgehaald en ga kijken naar mooie kleuren van Shetland wol, die geeft toch een mooiere uitstraling dan de sokken wol(te zacht en te dun) die ik er voor gebruikt heb. En wat zijn ze schattig die kleine kuikentjes het voorjaar komt er aan, groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen