woensdag 7 maart 2012

Spinnewiel

Hey allemaal,
nog 2 naalden moet ik morgen breien en mijn breiwerk is af. De boord vastzetten en dan even wassen en ik kan mijn shawl dragen.

Foto's zijn voor morgen.

een pakje
Vandaag werd dit pakje geleverd en ik ben echt  in de wolken. Want na mijn shawl mag ik mij met dit pakje bezig houden.
mijn eerste spinnewiel Louet S10
Mijn eerste spinnewiel . Het kwam recht uit Eelderwolde. Dank je J. voor dit mooie spinnewiel en de bijgeleverde wol om te oefenen.
Op 18 maart ga ik een dagje leren spinnen en dan zijn we zeker vertrokken.

Een doos wol om de poppen van Arne en Carlos te breien, geleverd van het spoeltje uit Almere.
Je weet al wat er de komende dagen op mijn blog gaat komen.
Morgen eerst mijn shawl afmaken en dan....
groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten