zondag 11 maart 2012

de paashaas

Hey allemaal,
de paashaas van Arne en Carlos is geboren.
de paashaas van Arne & carlos
Zo ziet hij er goed uit maar zo....hmmm
ik kijk een beetje triestig!!!
Morgen krijgt onze vriend nieuwe ogen want ik wil dat hij er vrolijk uitziet.
Wat het patroon betreft ,staat er 1 fout in en een denk breiterm
brei de armen bij de 18 toer: moet staan 1r, 2r samen, 1r (ipv 2r)
Dan de volgende struikelblok: er staat minder 2 r., dat moet vertaald worden in 2 steken afkanten of afzetten.
Goed patroon en 1 bol wol Falk Dalegarn gebruikt.
Voor het truitje had ik wol freestyle van Dalegarn van I. gekregen recht uit Oslo.
Dank je I.
freestyle Dalegarn
Ik heb ook een voorliefde voor mooie wikkels rond de wol. Misschien is daar nog een geweldige markt voor te vinden.

Nu de paashaas geboren is, is de volgende stap de pop Agnetha van Arne &Carlos. Omdat ik het patroon nog helemaal moet vertalen vanuit het Noors heb ik dus bewust eerst de paashaas gebreid. Nu ken ik de opbouw van het patroon en maakt het iets gemakkelijker.




3 opmerkingen:

  1. Enig, je paaskonijn, Mija. En wat leuk gefotografeerd. Agneta is ook erg leuk en na het breien van het paaskonijn geen probleem meer. Trouwens, met wat jij allemaal maakt, zou het nooit een probleem moeten zijn.
    Groeten, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je paaskonijn is prachtig,en leuk gefotografeerd.Knap dat je de foutjes zo zelf opgelost heb.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mija,ik wil aan het paaskonijntje beginnen,en er staat opzetten met vier naalden.
    Moet ik dan met de vijfde naald rondbreien.
    Heb even zitten prutsen,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen