woensdag 11 januari 2012

gastendoekjes!!!

Soms maak je van die doelloze projecten. Je breit en ineens zie je het nut er niet van in. De wol steekt je tegen, of je hebt ineens een ander idee. Doel loos breien...... Soms beland iets gewoon in de breimand om er nooit meer uit te komen. Wat heel bijzonder was , dat mijn zusje juist op hetzelfde moment zonder het van elkaar te weten...ook een doel loos project had.
De priemen werden eruit gehaald en de wol mooi opgeborgen. Hm... niet goed bezig.

Dan maar even naar mijn bloggers kijken wat zij allemaal aan't doen zijn...en toen kwam ik mooie gastendoekjes tegen hier: hallopeetje.  Dank je voor het patroon. Ik had nog een doos haakkatoen liggen van Catania en ik had weer een doel.
gastendoekje donker blauw
Ik vond het zo leuk dat er nog volgde.
blauw catania
felgroen 6 re, 6 av
poezenpoot

Een mooi lint er rond ,en enkele zeepjes erbij, een prachtig verjaardagskadoo.


doei

2 opmerkingen:

  1. Mooi hoor Mija. Heb jij niet dat die catania katoen verkleurd? Ik baal daar enorm van. Heb je iets moois gemaakt en zie je het verkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou ik heel spijtig vinden. Ik heb naar Siv gekeken. Geweldig boek!!!

      Verwijderen