woensdag 4 januari 2012

de donkere dagen !!!!

Awel, mijn dokter op't werk begon vandaag over de donkere dagen. Inderdaad , 3 weken voor en 3 weken na kerstmis, zijn de donkere dagen.
Wat doe ik tijdens de donkere dagen, want het is donker en het stormt ?
BREIEN.....in mijn zetel met een dekentje op mijn benen. Soms is dat wel spannend , als er nog een kat bij je breiwerk op je schoot wil.


Eerst even mijn robin hoodmuts :
robin hood muts
Mijn muts is helemaal volgens wens gelukt. Ik vond het patroon op ravelry robin hood muts .



doei

4 opmerkingen:

  1. Amaai, schoen wijveke, wil de gij eens voor mij poseren voor mijne camera!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker warme muts echt mooi. En haha dat met de kat op de schoot heb ik ook, wel lief hé!
    creatieve groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De muts is heel mooi,en je heb voorlopig nog genoeg op stapel.Nog een fijne zondag,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor je berichtje op mijn blog, Mija. Leuk, want zo ontdek ik jouw blog weer. Woh, wat maak jij mooie dingen. En... voor welke Christel Seyfarth shawl ben jij gevallen? De mijne zie je vandaag op mijn blog. Weet je dat ze naar nederland komt voor lezingen? Wel duur hoor, maar toch ook wel weer leuk. Tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen