maandag 2 december 2013

Flesverwarmer

Druk, druk, druk, je hoort het overal. Ik heb het ook gezellig druk.
De kerstkadoo zijn bijna af .
Elk jaar komt er een kerstkalender uit bij drops en daar staan telkens wel mooie dingen in.
Een fles wijn kan je mooi verpakken met een flesverwarmer.

Omdat ik dunner wol had ,sokkenwol,  heb ik wel meer steken moeten opzetten, en heb ik gewoon een strepenpatroon gebreid.
Een leuk tussendoortje en het was op 1 dag af.

Vandaag ga ik een ganse dag naar de weverschool.Mijn huiswerk was een ruitenpatroon ontwikkelen naar een voorbeeld van een gebouw.
Hindou tempel

ruitenpatroon
 De tempel had zoveel kleuren, dat ik verschillende kleurenruiten had kunnen maken maar ééntje was genoeg.

Voila, dat was het weer. Ik ga mijn brooddoos vullen de trein op en het begin van een nieuwe week is gemaakt.

groetjes
ferme marie


3 opmerkingen: