vrijdag 8 maart 2013

prutsen !!!

Zo kwam  de zon op.

De zon heeft nog tot s'middags een beetje haar best gedaan en dan kwamen er wolken en wolken en s'avonds regen en regen.

Ik wil lente en zon....waar is ze te koop!!!!

Wat deed ik allemaal ?
braambessenwol
Ik heb een wolleke gesponnen van 50g. en bestaat uit:  swifter en paarse merino en zijde.

Dan heb ik nog zitten prutsen. Ik had een stempel gekocht van een schaapje. Ik heb geen gutsen voor zelf een stempel te maken en in deze toestand vind ik zoiets toch wel te gevaarlijk.
Ik maakte geschenklabels en labeltjes.


Morgen een nieuwe dag met veel inspiratie !!!

groetjes
ferme marie

2 opmerkingen:

  1. Leuke labels en weer genoeg productie ,en ja die regen echt balen,ik wil ook zon
    Gisteravond voor het eerst naar de springoefening geweest was erg leuk 6 spinnende vrouwen en een man ,en mooi spinnenwielen overweeg ook echt een dubbel traps met betere overbrenging ,groet marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is nartuurlijk spin groep ,maakt weer gekke woorden als ik even niet oplet

    BeantwoordenVerwijderen