dinsdag 26 maart 2013

Binnen tuinieren

koffieboonplanten
Deze foto is zojuist genomen. Zoals je ziet de sneeuw is bijna helemaal weg en de zon straalt. Alleen het is pokkekoud buiten - 6°C.
Iedereen klaagt dat we in de tuin niets kunnen doen, maar binnen doen de plantjes het prima.
lavendel
De nieuwe lavendelplantjes die langs het konijnenhok moeten geplant worden, die denken binnen dat het zomer is.

laurier
De laurier heeft een scheut gemaakt, flink !!!
goudsbloemen
Verleden week maandag heb ik wat bloemen gezaaid. De goudsbloemen die komen al uit.
zonnebloemen
De zonnebloemen willen ook lente en mijn afrikaantjes die zijn er ook al.
afrikaantjes
Omdat dit jaar voor mij een sabbatjaar is voor de groententuin, zal ik mij houden bij bloemen en in't klein tuinieren.


groetjes
ferme marie

1 opmerking:

  1. Nu pas een reactie niet eerder gezien....;(
    Wat een mooi zaaigoed, ik ben ook al druk bezig, heerlijk!
    Groet van De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen