dinsdag 1 november 2011

Cat socks

Hey,

cat socks
Hier zijn we weer. Ik ben verliefd op deze sokken. B. heeft mogen mannequin, spelen maar hij vond het helemaal niet erg.
De ontwerper is Jorid Linvik .


Veel nieuws is er niet. Onze buren, jonge mensen zijn verhuist en er komen dus nieuwe jonge  buren. Alleen spijtig ze hebben hun poes " Pimmeke" niet meegenomen. Pimmeke, een kater, kwam al een tijdje bij ons eten, maar ook nog bij andere buren. Hij kan wel ergens terecht maar toch!!!
We kijken uit naar de trouwfeest deze maand 19 november. Ik heb nog niets om aan te trekken en deze nacht had ik een ware nachtmerrie. Het ene kleedje was te groot en een ander te klein zodat je al mijn michelinbandjes zag. Gelukkig werd ik op tijd wakker. Het vervoer was een probleem want tantes en nonkels zijn uitgenodigd om 19u. en de jeugd om 21u30. t'Ja als het dan net niet bij de deur is Sint-Laureins. De jeugd wordt vervoert met een busje, zodat we allen gerust zijn.

Op 18 december houden we kerstfeest en ook de verjaardag van oma. Oma wordt 80 jaar.  Zondag zijn we begonnen aan de voorbereidingen.
Voila, ik ga op zoek naar een nieuw project, want mijn sokken zijn af. Wol is er genoeg....
doei


2 opmerkingen:

  1. Hoi Mija.
    Wat zijn dat prachtige sokken geworden.
    Wat een werk heb je daar mee gehad.
    Prachtig patroon groetjes Hetty..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk deze sokken, ik ben eigenlijk niet zo een fan van dit twee kleurig breien, te weinig strech, maar deze trekken me heel erg aan.

    BeantwoordenVerwijderen