zondag 23 oktober 2011

Weer een jaartje ouder !!

Hey, ik ben weer een jaartje ouder geworden "53". Het was een fijne verjaardag. De kokkin ( ik) had lekker gekookt. Pastinaaksoep, coq au vin met gebakken krielaardappeltjes, en voor dessert gebakken appeltjes met bruine suiker en daarop mascarpone.  Hmmmm....
In de namiddag aten we nog kriekentaart en cake met noten en vijgen. Naar de calorieën hebben helemaal niet gekeken.

Ik kreeg van mijn zus en moeder een geweldig kadoo.
etui voor korte naalden
etui rondbreinaalden
Om mijn restjes sokkenwol op te gebruiken kreeg van mijn zus een punnikmolentje. Ik wil later met de gemaakte koord, breien met priemen n° 20.
Een geweldig kadoo!!!!


Deze week heb ik een project begonnen . Ik vond het , had een foto, maakte zelf een patroon, maar ik moet er nog even aan werken. Het resultaat is: het was een beetje te groot maar best grappig. Ik ben dus opnieuw begonnen. Hier mijn eerste resultaat:

poezensok
Op de foto ziet het er niet slecht uit. De hiel moet anders, dat moet een joj-jo hiel worden en  priemen 3 ipv. 3,5.

Ik ga nog een lekker wit wijntje drinken en genieten van mijn verjaardag.
doei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten