maandag 3 oktober 2011

frog zeverlapje

frog zeverlapje
Ik sta achter met het maken van kraamkadootjes. Ondertussen zijn de 2 mamma's bevallen en de ideetjes zijn er wel maar de tijd om ze te maken. Meestal als de druk erop zit gaat het een heel stuk beter.
Hier dus al 1 kreatie, die ik vond op raverly, alleen heb ik een beetje het patroon veranderd.
Normaal brei je hoofd en lapje apart.
Ik ben bij het hoofd begonnen en dan het lapje er gewoon aangebreid. oogjes zijn gehaakt en erop genaaid.
Catania katoen en priemen n° 2,5. Ik ben met 1  bolleke catania toegekomen en heb nog restjes gebruikt, blauw, wit en zwart. 
frog blanket buddy
Dit vond ik ook op raverly en noemt een blanket buddy. Ik vraag mij af hoe het in't nederlands noemt. Ik noem het een zeverlapje.
Schattig hé.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten