donderdag 31 maart 2011

update en een afo-ke

Hyeialo,
Vandaag een update van mijn bezigheden. Veel vragen zich af, mija wanneer doe je dat allemaal. Awel, voor en na en tussenin... Maar als ik sommige blogs bezie vb.dominique wel, proficiat want als ik haar bezoek op raverly, ik doe het haar niet na, mooi breiwerk en met veel liefde gebreid.
Ik hou van een beetje afwisseling. Ik hou van breien , maar ook van patchwork, dat ik leerde van mijne fijne collega op't werk, en dan nog zelf kleding maken.
naaizakje
binnenkant
Dus eerst laat ik een afo zien, een naaizakje. Het holly hobbie kindje stond al heel lang  erop geappliceerd en  dan de binnen afwerking een zakje met rits, iets voor mijn schaar in te stoppen en dan nog vilt om mijn naalden op te steken. Dan...dan bleef het liggen en nu ...nu is het af.

afrikaanse bloemen
Dan hier mijn haakwerk met de afrikaanse bloemen dat ik vond bij karin aan de haak. Het is heel prettig om te maken. Mijn wolrestjes zijn nog niet op, dus ik doe nog verder.

hexagonbloem
Dan mijn hexagon bloempjes. Ik vind het heel plezant. Na mijn onderzetters nu een klein bijpassend  doekje. Het gaat vooruit !!!

Op het moment is het hier slecht weer. Het regent , soms giet het. Het is wel heel goed voor de tuin, want dat was meer als nodig.
Ons kippen Akela en Elvis, lopen vrij rond want ze zijn 5 jaar oud en op pensioen. Dolfke die is niet meer, maar omdat A en E geen eitjes meer leggen en ze te oud zijn om op te eten lopen ze rond. Ze houden heel veel van zonnebloempitten.
Als het lukt komen er dit weekend 2 nieuwe kipjes bij en die moeten dan in het kippehok.

Hupla, nu ga ik werken, en niet met de fiets vandaag. Ik heb een hekel aan regen en fietsen. Als het vakantie is vind ik dat niet erg maar als ik moet gaan werken. Ik zal je vriendelijk bedanken en  neem de auto, want 12 km windop en regen en hetzelfde terug....brrrr...
doei
mija

Geen opmerkingen:

Een reactie posten