zondag 6 maart 2011

Binnen of buiten

toile cirée
Of alletwee. Gisteren was ik toile cirée gaan halen maar geen gewone. Een lichte soort die je ook in de wasmachine kan steken.
Het moeilijke was de kleur . Na wat zoeken vond ik deze goed voor mijn project.
toilettas Jo
Een toilettas voor mijne Jo. Patroon getekend en bijpassende voering gezocht en alles geknipt. Na 10 min stond hij in elkaar. Het embleem "J" vond ik bij het vlijtig bijtje in Werchter. Binnenin op de bodem ligt tussen de buitenkant en de voering een stuk stevige plastiek.

slabbetjes
Ons oma heeft geen slabbetjes meer als de achterkleinkinderen komen. Volgend project was slabbetjes maken. Ik had nog een badhanddoek liggen met een grote kikker erop. Eens in solden gekocht . Daaruit krijg je gemakkelijk 6 slabbetjes uit. Maar omdat ik de kikker mooi vond hier mijn creatie.
Dat was dus mijn zondagvoormiddag.

Het zonnetje scheen zo mooi en de temperatuur is niet echt hoog maar  als je uit de wind ging zitten heel aangenaam.
Ik ben dan maar de tuin in getrokken. Ja, de Tuin is nu al voor 1/4 omgespit. Dan ben ik rond de vijver begonnen. Ik heb de lavendelplanten terug aan de vijver geplant. Wat gespit rond de vijver. Violetjes en narcissen geplant, ocharme met zo een koude.  Ben in feite moe binnen gekomen, maar na een lekker douchke  weer helemaal oké en daarom ga ik voor mij ook nog een toilettas maken.
Dus morgen het vervolg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten