woensdag 16 februari 2011

poezen en patchwork


Vandaag een fijne namiddag gehad.
Nu het zonneke af en toe eens komt piepen en het al een beetje warm wordt was ik al eens in mijn schoenenkast gaan kijken. Geen zomerschoenen meer!!!
Mijn oude waren verleden jaar echt versleten en nu vond ik bij toeval een nieuw paar. De juiste kleur en  een beetje gekleed, ja dat was het gewoon.
Meestal bezwijk ik bij sportieve  platte schoenen.


Bij thuiskomst, Sajet , een angorakonijn even verwend. Haar kapsel bij geknipt en ze vond het heel relax want ze ging er gewoon bij liggen. Ik was algauw 2 uur bezig en af en toe hielp ze mij een beetje met wat pels goed te leggen of een klit eruit te halen. Best grappig!!

Dan mijn laatste patchwork project boven gehaald om af te werken. Tussenvulling in katoen genomen en de achterkant ertegen en zo alle lagen voorlopig vastgenaaid.
plaid in patchwork
Mijn poezen wilden ook helpen. Harley vond het helemaal niet leuk als hij moest opschuiven en een ander plaatsje moest zoeken.
Nu nog een biesje er rond en dan nog quilten.
Mijn volgend project is een verjaardagskadoo voor volgende maand. Wat het gaat worden dat weet ik nog niet. 

tot de volgende

1 opmerking:

  1. Waw, wat een prachtig patchwork!
    En hele mooie schoenen, zou ik ook wel willen
    Stien

    BeantwoordenVerwijderen