zondag 27 februari 2011

nog even hexagonnetjes

Hey, spijtig maar het weekend is bijna om.
Hier komt dus het vervolg van gisteren.
Deze morgen bij het krieken van de dag ben ik direct begonnen aan mijn naai-verjaardagsproject. s'middags was mijn stikgaren op en was ik dus genoodzaakt te stoppen omdat ik met hetzelfde garen verder wilde. Niets hoor, voor iets mooi neem ik mijn tijd, het moet goed zijn.
De zon kwam kijken en mijne jo en ik, wij zijn eens flink gaan wandelen . Eerst wat pijnstillers genomen en ja hoor, de wandeling heeft deugd gedaan. Frisse wind, dikke jas, de eerste bloempjes komen kijken, klein hoefblad. Het speenkruid staat nog niet open.

lindsay van Cookie A
Dan maar mijn sokken van cookie A verder af gemaakt. Ze zitten heel goed.
En nu is het 21u15 en ik vind het spijtig het weekend is bijna om. Troost morgen komt er nog een dag.
Ik heb dus mijn hexagonnekes nog gaan zoeken. Het grappige is, ik ga niet slapen voor ik nog één hexagon gemaakt heb. Het stond op mijn programma en als alles  gedaan is kan ik slapen als een marmot.
doei
ps.:
Kijk ook eens bij kleine wereld. Ons L. haar pinguins zijn af. Ze is nu ook bij raverly te vinden. Proficiat L.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten