zondag 10 oktober 2010

mooi weer!!

Plezant, lekker mooi weer en s'morgens koud brrr....

Ik heb dus veel buiten gezeten en al 1 handschoen gebreid.
mannen handschoen
mannen sokken
Past weer uitstekend bij zijn sokken en zijn nieuwe outfit.

dierenperikelen:
Marie, de cavia is nog niet beter. Ze wil niet eten maar ze krijgt wel vit C in haar drinken en dat wil ze wel. Het is nog even afwachten. Ze blijkt wel minder pijn te hebben dan gisteren. Ik heb reiki geprobeerd deze namiddag en ik moet zeggen dat heeft haar precies goed gedaan. Ze vond het leuk, en ze kwam heel dicht tegen me aan gekropen. Duimen maar, dat het iets heel onschuldig is.

Nog een paar dagen werken en dan gaan we de benen eens uit zwieren in Barvaux voor enkele dagen. Ik verheug mij al op de sauna, wandelen hmm....
Heerlijk rustig!!! aan de houtkachel met mijn breiwerkje ...koken samen met ons Liske... genieten van het leven...

Het weekend zit er weer bijna op. Ik ga mijn 2 de handschoen opzetten.
doei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten