maandag 27 februari 2017

De lente in de atelier !!!


Dubbel weefsel van allemaal restjes materiaal opgevuld met schapenwol.
De ketting is vooral in wol, inslag allemaal restjes.
Doel: kussentjes voor op mijn stoelen in de atelier.

Het zijn heel oude stoelen van toen ik kind was en niet kon stilzitten en nu nog niet. Ik heb er bewust geen lintjes aangemaakt om het kussen vast te maken aan de stoel.






De lente is helemaal aanwezig in de atelier.
Pixel is mijn trouwe vriendin in de atelier. Ze staat s'morgens al aan de deur te wachten tot ik open doe. En s'avonds gaat ze tegen haar zin weer buiten.
Heerlijk !!!




Groetjes
ferme marie






3 opmerkingen:

  1. wat prachtig heb je dit weer gemaakt zooooo KNAP !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zo mooi gemaakt en dit met allemaal restjes, die moet ik beslist eens komen uittesten!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen