dinsdag 7 februari 2017

Breien en weven voor babyboem !!!!!

Weven van babydekentjes


1 ketting en 2 dekentjes van met een gebroken meergraatskeper.

๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™

Op mijn ander weefgetouw ook een meergraatskeper, met een ketting in 2 kleuren en een verschillende doorhaling.
Fantastisch om te weven!!!!!

๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™

Tijdens het weven was ineens Pixel met mijn draad weg.

Ik heb hem nog uit elkaar gekregen, gelukkig !!!

๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™

Breien.Ik breide een trui uit deze boek



Een mooi kadoo !!!!

๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™

Een probeersel .....
een echte kniekous voor een baby.
Ik zag het hier op ravelry little-baby-knee-socks.
Nu nog een baby'tje zoeken om te passen. Ik denk dat het handig is als de baby in de draagdoek hangt, de beentjes zijn meestal bloot. Een klein kniekousje voor een mini mensje.

De weefgetouwen zijn leeg en nieuwe ontwerpen volgen. Ook de breipriemen tikken niet op het moment, maar daar kan snel verandering in komen.

๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™

groetjes
ferme marie

4 opmerkingen:

  1. Prachtig zijn ze allemaal, daar zullen de baby's blij mee zijn en lekker warm!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die dekentjes echt heel mooi.
    Verkoop je ze ook ergens?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi zijn die dekentjes daar mag je trots op zijn !! mooie trui ook en een heel bijzondere sok maar ziet er goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sehr schรถne Decken,da freut sich ein Baby

    BeantwoordenVerwijderen