maandag 18 februari 2013

Er is iemand jarig !!!

Ik sta een beetje achter met mijn verjaardagskadoo, maar ik doe een inhaalsprong.

verjaardagskadoo
Ik heb er  gisteren een hele avond over gedaan, om een leuk randje rond een kaartje te haken.
gehaakt randje
Het gehaakt hartje, daar heb ik verleden jaar verschillende van gemaakt, maar nog niets mee gedaan, dus dat is nu een mooi hangertje geworden.
Dan maakte ik nog een boeklegger.
Het is allemaal papier en gebruikte mijn naaimachine om de labeltjes uit papier erop te naaien.
boeklegger voorkant
boeklegger achter
Ik naaide er een mooi lint tussen .

Ik breide gisteren nog een sjaaltje voor mijn beer.





Weer een gelukkige dag met veel zon en creatief kunnen bezig zijn.

groetjes
Ferme marie

2 opmerkingen:

  1. kan je beide handen al weer gebruiken? Of doe je dit allemaal met 1 hand? Dat creatief bezig zijn kan je in elk geval niet laten, dat is duidelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lig nog steeds in de gips en dat nog zeker voor 3 weken. Maar buiten mijn duim, heb ik nog 4 vingers die nu actie ondernemen.

    BeantwoordenVerwijderen