donderdag 21 februari 2013

Boodschappentassen

Goeiemorgen, het is nu 6u in de morgen en het is heerlijk rustig.
Tijd om nog wat te bloggen. Mijne Jo is werken, de poezen zijn buiten en mijn ontbijt is 
havermoutpap met rozijntjes en stukjes appel
Ik drink geen melk, al jaren niet meer, maar in havermout mag ik het wel.

Wat heb ik gisteren uitgespookt ?
In mijn lapjesmand gedoken en 2 boodschappentassen gemaakt.
afrikaanse stof
 Van de afrikaanse stof is er nog steeds genoeg. Ik ben gek van de print en de kleur.
appeltjesstof
De appeltjesstof bracht mijn zus voor mij mee van de stoffenbeurs.
De modellen van de tassen vond ik ergens  bij het surfen en ik heb zelf een patroon getekend.
Voila, nog een fijne dag!!!

groetjes,
Ferme marie

1 opmerking:

  1. Mooi je tassen ,en ook ik drink geen melk maar soja melk heb je dat al eens geprobeerd gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen