donderdag 27 december 2012

kerst 2012

kerst 2012 by fermemarie


 Dag allemaal,

Het is weer voorbij, de kerstkadootjes zijn uitgepakt.

De sokken voor mijne Jo zijn met schoppel wol gebreid, maar de foto van de sokken is om mee te wenen. Het lijkt roos, gele sokken maar dat is helemaal niet. Oké niet geklaagd het bolleke wol erboven, is de echte kleur.

A. kreeg een baret  en  onze B. wilde een col met veel kleurtjes, alles met zelfgesponnen wol en eigen inspiratie. B. heeft de col een ganse dag aangehad en ik denk, dat hij er ook mee gaat slapen want hij is er verliefd op.
Ons L. kreeg een grote doos met een paar wolkammen erin en wol om te spinnen van Nieuw zeeland, Blue faced leicester , wensleydale lokken , en franse wol.
Op de foto zie je ons L. spinnen op mijn nieuwe Julia en het gaat haar heel goed af.
Ze spinde voor mij een ganse klos Swifter die ze navajo getwijnd heeft en nu ben ik er sokken mee aan't breien. Voor haar natuurlijk!!!!
Het was een  fijne kerst en spijtig dat het weer voorbij is.
Mijn volgende projecten staan al in de startblokken. Ik ben een sjaal aan't breien van Ysolda "Marin" en een paar basic sokken met swifterwol.

Nog fijne feestdagen en tot de volgende,

Ferme marie 
    

2 opmerkingen:

  1. Weer veel leuke projecten. Ja, foto's zijn soms bedrieglijk. Als de ontvangers het maar leuk vinden, zo te zien wel... En tof dat het spin-virus doorgegeven wordt! Fijne eindejaarsdagen nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Julia heeft het druk bij jullie, mooi om te lezen!
    Een hele goede jaarwisseling alvast voor jou en Jo en de kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen