zondag 4 november 2012

Handschoenen met vingers

Het is s'morgens al bar koud. De mutsen, sjaals en handschoenen worden boven gehaald. Sommige handschoenen zijn toch versleten na een koude winter, dus dat wordt breien.
Ik had nog restjes wol  van Jo zijn wintersokken over, ongeveer 37g. De vingers heb ik dan maar in een andere kleur gebreid.

Jo herfsthandschoenen
Omdat mijne Jo soms moet schrijven buiten in de koude, zijn handschoenen zonder vingertopjes welkom.
Ze waren snel af en ik ben al een volgende paar begonnen.

Ik ben ook op boekenjacht geweest. De boekenbeurs in Antwerpen is weer van start gegaan. Ik ben er nog maar 2 keer in mijn leven geweest. Veel volk...heel veel volk....niets voor mij, maar heel intressant.




groetjes
Ferme marie

4 opmerkingen:

  1. ik heb enkele weekends geleden eens pompoen pizza geprobeerd, was ook heel lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb ook een heellekker recept met pompoen. Kikker erwten enz zal het je sturen Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je graag handwerkboeken (en andere) koopt/leest, moet je eens googlen naar 'Boekenfestijn'. Dat is een boekenbeurs met goedkope boeken, veel interessanter dan de dure Antwerpse beurs. Ik denk dat de volgende in december in Flanders Expo Gent is. De moeite waard, echt ! Groetjes, Rozemie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien zijn de omklapwanten van Wolhalla is voor jullie;
    (http://www.ravelry.com/patterns/library/omklapwanten)

    Groetjes,
    Jet.

    BeantwoordenVerwijderen