woensdag 9 mei 2012

wol, wollig !!!


Wat ben ik allemaal aan't doen ???
Spinnen ......rood geverfde melkschaap.... wit bleu de maine ....
blue de maine
Ik was al begonnen met een breiwerkje maar ik was niet tevreden over de naalddikte. Eerst met naalden n°5 was te los en n°4 was te vast. Alles terug afgetrokken en we beginnen opnieuw.
Wordt vervolgt.... ondertussen heeft kleine wereld het goed te pakken. E.T of haar Joske, zo noemt  ze haar hippie spinnenwiel draait op volle toeren.
Goed zo...

groetjes
ferme marie

4 opmerkingen:

  1. OMG! Kuikentjes ... op 1 meter hoogte... op een tak! My God, ik wou dat ik erbij was geweest!

    En dat gespin ziet er fantastisch uit! Die kleuren! Btw heb wel de indruk dat bij mijn aarde tinten afgaan op mijn bleu de maine als ik dat in het sopje stop... Ligt dat aan mij? Hoe heb jij dat opgelost?

    Greets!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Genieten, Mija, om je productie te zien. Je hebt de smaak te pakken. Enig. Groeten, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mmm... breien met handgesponnen wol, dat klinkt zalig. En het spinnen waarschijnlijk ook wel, zo schrijf je er toch over.

    BeantwoordenVerwijderen