vrijdag 5 april 2019

weven en breien


Op 11 maart gestart met deze trui en op 1 april was hij helemaal klaar.
Dat zijn 22 dagen breiplezier.

Weven:
Na het weven van echo en iris van Marian Stubenisky, ben ik mij gaan verdiepen in vierkleuren dubbelweefsel.
2 kleuren petrol en roestbruin in de ketting en 2 andere kleuren voor inslag rood en groen.
Heel mooie structuur en al 50 cm geweven ( nog 50cm te gaan).
Ik zal nog een tijdje zoet zijn.

Breien:
Volgend projectje is dandelion-lady-mademoiselle, een cardigan met flowermotief van  Anna Dervout.( ravelry)



Ik heb al een keuze gemaakt , welke wol ik ga gebruiken. Arwetta van Filcolana
Caribean sea color 811.
Morgen naar de winkel in Heist o/d Berg naar wolrus. en dan kunnen we beginnen. Joepie!!!!!

Groetjes
ferme marie



1 opmerking: