zaterdag 27 oktober 2012

Een heerlijke spinweek!

Brrr....koud en dan blijf ik graag binnen bij de verwarming.
-2 °C deze morgen en alles zag hier wit.
Als het zo koud is , zal je mij vinden in hobbykamer tussen mijn wol, spinnewiel en breipriemen.
Ik heb deze week even tellen ....1468, 12 meter gesponnen en dan 2 ply getwijnd.
Vandaag heb ik  Hebridean met zwarte alpaca gesponnen en 2 ply getwijnd. Hij is nu gewassen en hangt te drogen. De wol is zo donker dat er haast geen foto van te maken is.

Hebridean met zwarte alpaca
blauwe texelaar
Blauwe texelaar heb ik veel gesponnen. Het is mijn volgend project, nieuwe handschoenen voor mijn Jo.
Deze week heb ik ook swifter gesponnen. Heel zachte wol waar ik dol op ben.
swifter
Want vind je van Jo zijn nieuw paar sokken? Ik heb ze deze week gebreid uit Schoppel wol.
sokken uit schoppel wol 
Bezig bijtje heeft weer niet stil gezeten.


Tot volgende week, en nog een prettig weekend,
Ferme marie

1 opmerking:

  1. Oh mija watt zou ik graag je buurvrouw zijn ik zou lekker mee spinnen wat ga je hard zeg en zo mooi en ook je lont wol van je vorige blog echt mooie kleuren ,nog proficiat en zo leuk de verhalen van de poesjes knuffel ze maar van mij , ik spin hier ook naar hartelust maar kan het niet laten om ook andere werkjes Te doen ,maar ook mijn wol word mooi , dan een serie verven ook spannend vind ik dat ,dat ga ik doen als ik een paar dagen echt vrij ben ,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen