dinsdag 24 mei 2011

Allemaal restjes!!

Ja, al mijn projecten zijn klaar die moesten afgewerkt worden tegen einde mei. Nu begint de orde op mijn naaitafel en in de breidozen
De massa wol wordt gesorteerd en nieuwe plannen worden gemaakt. Zo gaat dat natuurlijk.
1. nieuw project:
Ik vond dit patroon op raverly: plaid van Marie-Claire. Mijn lieve dochter heeft het mij toegestuurd en ik ging op zoek naar geschikte wol in mijn voorraaddoos.
plaid tradition renouveée by Marie-Claire Idées

ja, niet slecht...
plaid de noel ook van Marie-Claire.
2. een eigen ontwerp om restjes sokkenwol op te gebruiken:
restjes sokkenwol.
het begin was vorig jaar rond deze tijd op de camping . Ik ben begonnen met golfjes en nu ga ik verder met visjes.










4 opmerkingen:

  1. oh hard gewerkt zie ik... zowel op het handwerk en handenarbeidfront. Ik hoop voor jou asvrije dagen in de toekomst, zodat de reis toch door kan gaan...
    En grootse plannen... zo'n deken is veel werk, maar dat wordt dan ook een 'family heirloom' zoals ze in Amerika zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel hard gewerkt!
    Ik hoop je eigenlijk ooit es te ontmoeten, ik kom hier zooo graag lezen.
    Stien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hela, Stien dat gaan we zeker eens doen en niet te lang wachten hé.
    doei
    mija

    BeantwoordenVerwijderen