vrijdag 19 februari 2010

kraam kadoo-tje is af

Vandaag in de Hema een klein valiesje gekocht en in AVA plakletters. De naam van het kindje erop gekleefd Manou en nu  is het uniek geworden.
Als je het open doet zit er een klein pyama-tje in een knuffel , de slofjes en de sokjes. Dat is toch plezant om kadoo te krijgen.
Dit is mijn knutseltje van vandaag en morgen krijgt Manou haar kadoo-tje.
En morgen weer een nieuwe uitdaging , een nieuw project. Wat het zal worden dat weet ik nog niet.
In ieder geval, heb ik vandaag in de krantenwinkel het boekje van Verena gevonden kousen de wereld rond. Dat is weer iets nieuw en veel mooie kousen. Ik hou van patchwork, maar het liefst van al heb ik graag een breiwerkje. Het ontspant mij en maakt me zen.
doei tot....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten