maandag 18 december 2023

Cherry genser

 hélaba ,

Dat is lang geleden. Ik was even afgedwaald naar facebook en instagram, maar mijn liefde voor mijn blog is veel groter.

Breien met wol vanuit Noorwegen.

In mei maakten we een mooie reis naar onze zoon en schoondochter in Oslo. Mijn liefde voor geschiedenis en klederdracht werd vervuld, 14  mei was het nationale feestdag 

Ik ging dan ook naar huis met een valies vol wol. Want de Scandinavische landen hebben prachtige natuurlijk gesponnen wol.


Mijn eerste trui de cherry genser van sandes garn.


Gebreid met sunday en tynn silk mohair van sandes garn. Heerlijk zacht.

Voila, dat was mijn eerste blogpost om er terug in te komen.

groetjes

mija



2 opmerkingen:

  1. Mooie trui! En zo te zien heb je nog wel wat projecten in de pijplijn, ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee!! je bent terug in blogland! heb je gemist. m broeders

    BeantwoordenVerwijderen