vrijdag 12 februari 2016

wingbat scarf

Het was een superdrukke week, maar ik heb eens alles gedaan wat op mijn lijstje staat.
1. slaapkamer muren geschilderd
2. met Jo gaan shoppen voor een feest
3. contract gaan tekenen op mijn werk
4. gestart met dagen zonder vlees
5. breiles gaan geven
6. nieuw breiprojecten opgezet
7. naar de kapper
8. heel het huis gepoetst...
allé het voelt goed.

Maar het belangrijkste is toch hobbytijd.

Mijn eerste nieuw project opgezet.
wingbat van Ursa Major knits.

Een heel leuk patroon, met garens in kleurenverloop.
Ik hou van speciaal breiprojecten die er een beetje artistiek uitzien.

Mijn cirkelhandschoenen zijn ook bijna af.

 Patroon gevonden op ravelry either-or .
Het was een projectje voor in de trein te breien.

Verder staat er nog op de naalden een kindertruitje en de fair isle  sjaal van Wieke vanderkeulen.
Dan volg ik nog bij Rowan het Martin Storey Knit Along. Dat wordt een heel mooie plaid met ook noorse patronen in verwerkt.

Deze week werd er niet geweven, maar poeslief Tipex die ligt toch zo graag op mijn weefgetouw. Elke dag moet ik ze eraf halen.
Dus ik dacht ik ga gewoon mijn weefgetouw vol leggen, dat ze er niet bij kan en dan gebeurt er dit...

Dan mag je echt niet boos worden !!!!

Voila, dat was het alweer.


groetjes
ferme marie

5 opmerkingen:

  1. TOP !!! als het allemaal lukt zoals uitgedacht mooie sjaal wordt dat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt heel wat gedaan deze week!!!
    Ben benieuwd naar de deken met Noorse patronen en ook naar het weven!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap, ik geraak op mijn to-dolijstje vaak niet veel verder dan puntje 3...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, gij hebt ne serieuze lijst afgewerkt zenne!!! Had je nog tijd om te ademen??? Dieje wingbatsjaal ziet er tof uit, en die handschoenen, speciaal, maar chique!! De deken ken ik ook denk ik, sla ze ook op omdat ik ze mooi vind. En uw poes zulde toch beter moeten opvoeden denk ik ;-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen