dinsdag 4 augustus 2015

satijnbinding

Hey,
Vorig blogje had ik een ketting voor mijn weefgetouw geverfd.


Nu weven satijn 4 of valse satijn


Gisteren zelfgeverfde lontwol gesponnen

 105 g en 249 meter 2 ply getwijnd.

Fantastisch !!!
Vandaag 15 vachten gaan halen bij mijn favoriete schapenscheerder, scheert nog gewoon met de hand. Hebridean, Manx Loaghtan, heide schaap en vlaams schaap, en het ziet er super uit.
Morgen weet ik alvast wat te beginnen, sorteren  en al een deel wassen.
Gelukkig heb ik hulp van kleinewereld 

groetjes
ferme marie

2 opmerkingen:

  1. wow wat mooi en vachten halen een waar feest !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag je satijnbinding zondag al op de molenfeesten, ook je lontwol en alles zag er weer geweldig uit! De kleuren vond ik heel mooi bij elkaar passend. En al lontwol gesponnen en getwijnd, je zit echt niet stil! Nu kan je morgen aan de slag met je vachten, je weet weer wat te doen ;-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen