maandag 24 november 2014

weven selectietechnieken en herfstweer !!!

Hallo  allemaal,
Nieuwe module, nieuwe technieken, het staat niet stil.
Ik had nog een ketting op staan en nog geverfde katoen, dus daar groeide weer een mooi lopertje uit.
Eerst inslag ikat en dan selectietechniek een poezenpoot en nog een kerstboom.

Dubbelweven, selectietechnieken is helemaal mijn ding. Bij breien is dat ook zo. Hoe moeilijker, hoe groter de uitdaging.
Onze module verven loopt ook op zijn einde . Deze module was te kort en ik hoop dat er nog een vervolg komt.
Ik kijk uit naar de les shibori.

Wat zijn we weer dankbaar voor het mooie weekend. De heerlijke zon en lekker wandelen in de natuur. Deze keer hebben we Bekkevoort verkend.

Dit is zeker voor herhaling vatbaar, een prachtige streek. Vooral de stilte en de rustige wegen, heeft ons helemaal zen gemaakt.
Soms dacht je, is het lente of herfst. Er staan nog zoveel bladeren aan de bomen.

Gisteren had ik bezoek van deze vogel

ijsvogel
Wat een prachtige vogel , een ijsvogel.

Voila, dat was het alweer. Ik ben volop aan't breien en weven en af en toe blog ik even. Ik neus eens rond bij mijn spinmaatjes en in blogland. Wat heerlijk handwerken !!!!!

groetjes
ferme marie





1 opmerking:

  1. Handwerken blijft een superleuke hobby dat vind ik ook! Alleen doe ik niet aan weven mee, maar jij wordt er al superhandig in moet ik bekennen, wat een prachtig lopertje heb je gemaakt! En wandelen, daar wordt je toch altijd zen van in de natuur.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen