donderdag 31 oktober 2013

Handpop "wiebel"

Mijn nichtje Sofie stuurde een sms om te horen of ik voor haar een handpop wilde maken voor haar project in de Hogeschool.
Oké maar dat is niet simpel en het hoofd daar moet een gat in om je hand  in te steken.
Voila, Sofieke, "Wiebel is af" en het was zelfs leuk.
Wiebel
Foei...wiebeltje
dat is beter....
Nu ik eindelijk alles ontdekt heb hoe ik zoiets moet maken, zou ik eigenlijk voor mezelf ook eentje moeten maken, vind je niet ????

groetjes
Ferme marie

8 opmerkingen:

  1. Ferme Marie, dat heb je weer mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi en knap gedaan wat zal dat nichtje blij zijn met die kreatieve tante

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wiebel ziet er geweldig uit! Kijk uit naar de pop die je voor je zelf gaat maken.... dat doe je vast wel!
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mija wat is ie leuk geworden! Nu nog eentje voor je zelf maken en 'even' leren buikspreken en je kan optreden ;-)
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wiebel is geweldig, een hele leuke kerel! Je nichtje zal wel in haar nopjes zijn :-) Ja, nu je de kneepjes kent kan je best voor jezelf ook nog eens eentje maken! Heb recent je blog ontdekt viavia en me meteen lid gemaakt, het lijkt me hier best de moeite om rond te kijken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. chapeau, daar neem ik mijn petje voor af ....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zus dat heb je weer goe gedaan !!!!! je bent gewoon een kei in allesssssss !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergoed gedaan! De pop is heel geslaagd!!

    BeantwoordenVerwijderen