maandag 13 februari 2012

Christel Seyfarth beach rose shawl (3)

Hallo allemaal,
momenteel ben ik een slechte blogger. Het komt omdat ik verleden week een paar dagen in het ziekenhuis heb gelegen, voor een kleine operatie.  Nu ben ik 2 weken thuis om te herstellen. Het is wel raar eens aan de andere kant staan. Meestal sta ik aan het bed van de patient, maar nu lag ik er zelf in.

Nu heb ik tijd om te breien en ja hoor, ik heb rij 15 af van mijn shawl
christel seyfarth shawl
De kleuren zijn in het echt mooier dan op de foto, frisser en feller.
Er staan meer dan  400 steken op mijn naald  en op een voormiddag brei ik 1 rij duinrozen .
Hop, naar rij 16.

3 opmerkingen:

  1. Jeeeeeeej, hopelijk kleine kuikentjes binnenkort! Ik zie er al naar uit :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je bij mij kwam kijken en ik ben ook helemaal fan van Cristel alleen zijn mij de pakketten te duur dus zoek ik een alternatief. Prachtig wordt jouw sjaal mooi gebreid en zo lekker vrolijk. Ik ben met een proefsjaal bezig en kom tot de ontdekking dat sokkenwol die ik gekozen heb voor de mooie kleur overgangen toch een beetje te dun is ook al brei je met 2 draden. Toch maar op zoek naar shetlandwol en het is me nog niet duidelijk of ik nu aan weerskanten van de knipsteek elke naald moet meerderen of om de naald ??? Ik maak er wel een sjaal van met verschillende patroontjes en vind het erg leuk om te doen. groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je shawl schiet lekker op, en die kleuren PRACHTIG!

    BeantwoordenVerwijderen