donderdag 28 juli 2011

het muisje suus is geboren

suus de muis
Voila, suusje ziet er goed uit. Ik heb suus gebreid met priemen 3,5 met merino wol van Lang. Ze is niet groot maar schattig!!!

gemarmerde cake

Onze nieuwe dokter op het werk is goed op de hoogt gebracht van ferme marie haar kunsten. Zo kwam hij deze week met  een stille hint ." Hey, ferme marie , wat heb ik van jou gehoord"!!!! "Jij kan heel goed  cake en taart bakken".
Dus morgen krijgt onze dokter een stukje cake, en  ook mijn collega's .
Alleen op het thuisfront vinden ze dat niet leuk. Cake, alleen maar om naar te kijken en de lekkere geuren opsnuiven.


Suus, jacobus en jacobientje gaan slapen, en ferme marie ook.

1 opmerking:

  1. ja, dat kan ik geloven van het thuisfront...ze kunnen misschien eens een cake voor jou bakken? Suus is inderdaad schattig. Die ga ik ook nog eens maken...

    BeantwoordenVerwijderen